tråkigt.

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Självklart!
Har du någon kille just nu? - Yes! 
Har du dumpat någon? - Jupp
Har någon dumpat dej? - Jepp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej
Vem kramade du senast?-  Min lillebror
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Äh nej?! 

SKOLA


Är du duktig i skolan? - Ja det tror jag 
Har du bra betyg? - Ganska
Fått göra om ett prov någongång?- om jag har..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - JA
Sköter du dej i skolan - jadå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha de e klart
Haft mobilen på lektionstid?- yes


FAMILJ

Hur många är ni i din familj? - mamma, pappa, lillebror och jag

Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?- Yup
Trivs hemma? - Absolut
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nja, inte direkt
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?-  Aa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Självklart 

VÄNNER


Du har vänner? - Hoppas de
Du brukar vara med? -  Min pojkvän, Carro, Erik, Ellen p, Bella
Vem/vilka var du med sist? - Alex sen Ammi 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut?- äh ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? -  så klart

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej, men ibland känner man så 
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?- yup

FJORTIS


Du sminkar dej varje dag? - nej
Putar med läpparna på kort? - nej, inte vad jag vet 
Tar kort på dina bröst? - nej
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - verkligen inte
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - noupe
Ditt hår e knallblondt? - nej, svart faktiskt

ALKOHOL

När drack du alkohol senast? - Kommer inte ihåg
Vem bjöd dej på alkohol? - kommer jag inte heller ihåg
Vad var det för sorts alkohol? - Cider
Brukar du dricka alkohol? - Nej inte ofta
Har du druckit öl? -  Bara smakat
tycker du om öl ? - usch nej
har du varit full ? - ..

KRIMINELLT

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - hm.. nej

har du suttit i fängelse?- nej
Vill du hamna i fängelset? -  nej tack

DÅLIGA TIDER

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - njaaa.. lite kanske
När grät du senast? - igår
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - njaa, inte direkt
Du har slagit ner någon? - noupe, slåss är inte min grej
har skadat någon med flit? - vet inte
Har du någon gång viljat döda någon? - neej
vem du bråka med senast - Ammi
har du blivit våldtagen ? - nej, tacka gud för de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0