Bio.

Hejsan! Det blev inte att vi stanna på grönan så länge, jag tror det räcker med att åka dit en gång om året.
Men vi har fortfarande liseberg framför oss.
Och kanske kolmården.
Snart ska jag sätta mig på tåget mot stockholm och titta på bio med min älskling.
Vi ska kolla på baksmällan 2. Hoppas den är bra!
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men Alex och Anton kommer säkert sitta uppe halva natten som igår och spela fifa. Men ikväll ska jag oxå vara vaken och speeela.
Imorgon blir det nog att packa väskan, för om alex kusiner åker hem så blir det att sova hos honom ett tag.
Kommer bli jättemys.
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, lägger nog in en bild sen på facebook när vi är framme eller nånting.
Vi får se, hare bra bye! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0